Error filtering list

Amema

New Member
Just made a new list with quite a few colums of the field, dropdown and textarea varieties. The filter is set to not default on exit. I chose some elements and pressed apply but got this error. No rows to be seen in the form. Same error if I try to Add new row. I tried to filter "nothing" to get back to pristine state, but nothing happens=same error as from first try to filter:

getData:You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '`eg_bevak`.`Protokolo` LIKE '%457%' ) ORDER BY `eg_bevak`.`Protokolo` ASC, `' at line 36 SQL=SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS DISTINCT `eg_bevak`.`id` AS `eg_bevak___id`, `eg_bevak`.`id` AS `eg_bevak___id_raw`, `eg_bevak`.`date_time` AS `eg_bevak___date_time`, `eg_bevak`.`date_time` AS `eg_bevak___date_time_raw`, `eg_bevak`.`Protokolo` AS `eg_bevak___Protokolo`, `eg_bevak`.`Protokolo` AS `eg_bevak___Protokolo_raw`, `eg_bevak`.`Punkto` AS `eg_bevak___Punkto`, `eg_bevak`.`Punkto` AS `eg_bevak___Punkto_raw`, `eg_bevak`.`Titolo` AS `eg_bevak___Titolo`, `eg_bevak`.`Titolo` AS `eg_bevak___Titolo_raw`, `eg_bevak`.`Priskribo` AS `eg_bevak___Priskribo`, `eg_bevak`.`Priskribo` AS `eg_bevak___Priskribo_raw`, `eg_bevak`.`Respondeculo` AS `eg_bevak___Respondeculo_raw`, `j254_users`.`name` AS `eg_bevak___Respondeculo`, `eg_bevak`.`Cxefa_kunhelpanto` AS `eg_bevak___Cxefa_kunhelpanto_raw`, `j254_users_0`.`name` AS `eg_bevak___Cxefa_kunhelpanto`, `eg_bevak`.`Aldonaj_kunhelpantoj` AS `eg_bevak___Aldonaj_kunhelpantoj`, `eg_bevak`.`Aldonaj_kunhelpantoj` AS `eg_bevak___Aldonaj_kunhelpantoj_raw`, `eg_bevak`.`Stato` AS `eg_bevak___Stato`, `eg_bevak`.`Stato` AS `eg_bevak___Stato_raw`, `eg_bevak`.`Notoj` AS `eg_bevak___Notoj`, `eg_bevak`.`Notoj` AS `eg_bevak___Notoj_raw`, `eg_bevak`.`Rezulto` AS `eg_bevak___Rezulto`, `eg_bevak`.`Rezulto` AS `eg_bevak___Rezulto_raw`, `eg_bevak`.`Findato` AS `eg_bevak___Findato`, `eg_bevak`.`Findato` AS `eg_bevak___Findato_raw`, `eg_bevak`.`Bugxeto` AS `eg_bevak___Bugxeto`, `eg_bevak`.`Bugxeto` AS `eg_bevak___Bugxeto_raw`, `eg_bevak`.`Kosto` AS `eg_bevak___Kosto`, `eg_bevak`.`Kosto` AS `eg_bevak___Kosto_raw`, `eg_bevak`.`id` AS slug , `eg_bevak`.`id` AS `__pk_val` FROM `eg_bevak` LEFT JOIN `j254_users` AS `j254_users` ON `j254_users`.`id` = `eg_bevak`.`Respondeculo` LEFT JOIN `j254_users` AS `j254_users_0` ON `j254_users_0`.`id` = `eg_bevak`.`Cxefa_kunhelpanto` WHERE ( `j254_users`.`id` = '45' `eg_bevak`.`Protokolo` LIKE '%457%' ) ORDER BY `eg_bevak`.`Protokolo` ASC, `eg_bevak`.`Punkto` ASC,`eg_bevak`.`Findato` ASC LIMIT 100, 100
 
I think I'll wait further tests until we have moved to a better host, cause everything I do causes trouble. At the new host I may create uniqe databases for every list instead of using only one for everything as it is now.

Serverversion: 5.1.61-0+squeeze1-log

Can't find any of the names I use in Fabrik in the database... I'll definitely await the environment of the new host.
 
Changing host made a huge difference. For people in Scandinavia; One.com doesn't seem to work well with Fabrik. Binero does.
 
We are in need of some funding.
More details.

Thank you.

Members online

Back
Top